Totalt värdelös på att stava

Till vilket stadium har man kommit om
förnekande inte längre existerar ?

Hursom..Idag vaknade jag 10.30
av att jag agerade blinkers ? Det
känns inte riktigt bekvämt att hamna
i just den situationen ? Det är inte ok!
Något som är ok, är att jag ska till väla
idag och försöka hitta mig ett linne till
imorgon. Hoppas på bra väder ändå,
så vi kan leka det som vi skall leka.
Femkamp med massa loliga lekar.

Nu ska jag faktiskt bre mig en
philadelpihaost macka med prickig
korv på . Sen ska jag starta en film
och vänta på mat !

See you soon, sailormoon.


Kommentarer
cornelia säger:

philadelphia & prickigkorv, fyfan vilken blandning haha. du är ju nästan värre än mig ;)

2009-05-30 | 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback