alf.

tre poäng inkasserades idag. vinst mot stanstad med 6-4. Blev en onödigt jämn match, borde kanske ha avgjort lite tidigare? hursom så lyckades jag göra 1+1 , tina gjorde också det. Och det roligaste är att jag drömt om att vi gjort detta. Så det kanske är ett tecken? om jag lyckas göra det i framtiden, så kanske det är sanndrömmar? jg .

nu är jag hemma hos alf. Han ska gå och handla mat så att vi ska kunna mysa till tv ikväll. Jag tycker om det. Hoppas på tacos igen, för det var så sjukt gott igår. på tal om igår så var det sjukt trevligt med mina kamrater. Jag tycker om det. Tycker om idol, tycker om tacos och tycker om mina vänner, och jag tycker om fredagar.

Nu ska jag städa lite , för här ser lite stökigt ut. Lite för stökigt för att jag ska tycka att det är lite okej, men ändå.
Puss

jag har en vän, hon heter tina/ tinus, hon e snygg. vill du ha hennes nummer ?

Kommentarer
Tina säger:

Vi är så bäst ;)

Och ja.. jag vill ha hennes nummer :$

2009-11-15 | 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback