Du är galet söt.

Det är väl en gullig liten text so man blir glad av när man möter den då man startar upp telefonen? dagen idag har faktiskt passerat i ett kick. Kom till praktiken och timmarna bara rann iväg. Det är kusligt ibland hur snabbt tiden kan gå. man hinner inte regagera på att de passerar, utan det bara händer. Tänk om man kunde ha 30 timmar per dygn. Det hade varit perfekt, till en början. Men jag tror ändå i slutändan att de inte räckt ändå, då hade man bara kommit på nya sätt och nya måsten så att tiden inte räckt till, utan man hade bara fortsatt att klaga på tiden.

Snart kommer Sandra och hämtar mig, så skall vi åka till maxi och inhandla kvällens härligheter. idol på schemat och jag hoppas att tove gör bra ifrån sig, för jag har inte tid med att hon ska göra ett dåligt framträdande. Hon är i en klass för sig, och man blir lycklig när man hör henne sjunga- det är precis så som det ska vara tycker jag.

Imorgon blir det upp tidigt för att packa väskan. Det känns bäst att göra det på morgonen, har inte tid att ligga och slappa och sedan stressa. Nej, det blir en bra frukost och sedan lite tid för mig själv så jag kan ladda upp .

ha en trevlig fredag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback