Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.

Helgen har redan passerat, var tar dem vägen? Känns ej som om jag hinner med någonting faktiskt. I fredags bowlade jag, alfred och madde. Christian jobbade och stod bakom disken och rättade till maddes resultat efterhand som jag ryckte mer och mer. Alfred kom sist, jag vann, men enligt pappret och christian vann madde , med fusk. Men om man känner att man vill vinna på fusk, så är det helt okej med mig. Viktigaste av allt var ju faktiskt att alfred kom sist. Och det gjorde han verkligen med råge. Han spräckte sina byxor också, det var kul.

Lördagen inleddes med lite sovmorgon. Chillade bara på morgonen när de andra satt i buss från ängelholm till häsleholm. För en gångsskull så var det min tur att få gå upp senare än mina kamrater från ängelholm. Match mot olofström, serieledarna borta. Efter en bedrövlig inledning lyckades vi ändå rätta till siffrorna till 10-6. Så jävla bra var dem faktiskt inte. Men när de tog boll och fart så visst, de var bra, men inte så överlägsna som siffrorna .

Kvällen igår var magisk. Lars winnerbäck i kristianstad. Herre min gud vad jag hade gåshud. Det var så underbart att jag blir helt exalterad när jag försöker återberätta det. Det går inte, det var så bra, så fint, så sant, så ärligt.
jag älskar dig lars. Efter tre låtar började jag fila på mitt kärleksbrev till honom, det säger det mesta tycker jag.

Idag, en helt vanlig söndag. Inomhusfotbollen har äntligen dragit igång i qpoolen. Så där satt jag bänkad imorse 09.15 för att följa snogeröd. Sådär bra, men de gick vidare och jag fick se två röda kort. Inte så vanligt ? Ikväll hoppas jag på god mat och massa mys. För imorgon är det måndag, och jag gillar dem inte. men vad gör man?

När man hör på hans texter, så börjar man fundera på hur männen under det röda håret egentligen mår. Han beskriver sådant djup, sådan sanning, sådan kärlek och sådan hat. Men vad känner jag? är jag lycklig? olycklig? jag kan inte riktigt sätta fingret på hur allting känns. Det är lite skrämmande, lite farligt, men jag antar att jag är lycklig. Men man fick bara en sådan tankeställare när man lyssnade på honom. Stod som förstenad ibland och bara njöt av hans röst. vid ett tillfälle kändes det som om han stirrade rakt in i mina ögon, men det vet jag ju inte.
fick dock en behaglig känsla som rusade genom hela kroppen. det var en fantastisk kväll, tack för presenten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback