du har blivit min drog.

Idag är en sådan dag, som jag inte kan sätta ord på, men allt känns så underbart bra. Det går pirr genom hela min kropp och ett leende på mina läppar är väldigt nära hela tiden, det är underbart och jag älskar lasse. Hans musik sätter fingret på allting som känns avlägset och väldigt svårt att förklara, jag kan icke få nog, wonderful.

Har bara två dagar kvar på praktiken, och hur sjukt känns inte det? Vart har den här månaden tagit vägen? Det känns lite obehagligt måste jag erkänna, känns inte alls okej. För vad har jag gjort under denna tiden? Det är för mig en gåta och jag hittar inte riktigt svar på frågan. Men det är väl bara att acceptera, att man blivit en månad äldre. Vad hemskt det kändes! Såg fram emot min 20 års dag, nu ser jag inte längre fram emot någon ålder...

Nu måste jag prova kläder inför lördag och se vad som kan vara snyggt. Sen ska jag packa och sen blir det match. Alfred "glömde" dock säga att matchen skall spelas i malmö, men det hör väl till vnaligheten, med det stör mig inte, och jag bryr mig inte om det. Innebandy som innebandy, jag älskar det. fantastiska sport, du gör mig hel

tänker på
lasse. får
gåshud och
jag gör inte
något annat
än ler. jag
älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback