homer ? nej, tacka vet jag andra avenyn.

Förut hade jag två städer jag ofta befann mig i, Hässleholm och Ängelholm. Nu har antalat ökat till tre, eslöv är tillagd på listan och jag är faktiskt väldigt glad att jag befinner mig i den staden vissa dagar i veckan. Där finns någon som ger mig det där lilla extra, och som har det där som gör en lycklig alla dagar i veckan. han är bra.

annars har dagen gått sjukligt fort, igen, den här med. Idag på praktik var det innebandy och cirkustema. Jag håller just nu på med en söt liten scen för alla våra fina djur. Hoppas på lite hjälp så att den kan bli klar snart.

nu ska jag fortsätta att tillaga middag med alf, så att vi kan avnjuta den och sedan köra och lämna en bil. Sött.

Kommentarer
Jessica säger:

Jag letar efter ett spel, Pool (biljard)

Och det spelade jag på en speciell sida, men jag kan verkligen inte minnas vad den hette.

När man gick in på den sidan så fick man välja ett hus först (dom var olika färger)

Sen fanns det olika spel man kunde välja bland som man kunde spela tillsammans med en kompis.



Vet du vilken sida jag menar?

2009-11-17 | 19:58:12
Bloggadress: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback