idag är det söndagsångest på schemat !

om jag säger att jag inte har söndagsångest så ljuger jag, för jag har verkligen det, sjukligt mycket också. Jag vet egentligen inte varför, för måndagar brukar vara roliga och sköna, och veckans alla andra dagar också. Men det är något med söndagar som skrämmer mig ! Måste fördjupa mig i mig själv och komma fram till vad det är.

Gårdagen blev sjuk. Det var inte meningen att det skulle bli så, men herre min gud vad galen den blev. Vi åkte tåg till malmö, åkte stadsbuss ( femman, men jag minns ej vart den gick ) , gick och tog ut pengar, tog bussen tillbaka, åkte tåg hem och sov. Det var sjukt, men jag behöver inte göra det mer tydligt om varför det var sjukt.

Måste in till k.stad antingen imorgon eller på tisdag, hemligheter på gång. Men jag kan säga att jag hatar det ! !

Nu ska jag städa, och sen ska jag sova
som ett litet litet djur. Godnatt som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback