Idag är jag en sjukt trött kvinna med träningsvärk !

 Kan tacka emelie för det sistnämda. Hon gav mig nämligen en sjuk övning igår till min mage, och det känns verkligen om om jag kan hälsa hem, och att den tog överallt på min lilla babyhull mage : ) Men det är sött !
Nu siktar jag inte längre på beach 2014, utan har sänkt mitt mål till 2010. Det är rätt stort för mig, tack tack.

Måndagen gick för övrigt över på ett kick. Sjukligt. Gick upp och var vaken, sen blev det helt plötsligt kväll. Tågen krånglade lite igår, så var inte hemma fören elva. Sen blev det dusch och det där, så var i säng vid halv 12. Skönt

idag blir det skånerunt. Ska först till bjärnum, sen k.stad, sen hässleholm, sen eslöv, sen höör. Sjukt galet.
Men det är en trevlig tripp när man får åka bil.

och du moster karin? här får du en puss : )

Kommentarer
Anonym säger:

Kul att övningen gav något=) Jag gillar den skarpt, suger gött i magen;) Ses imorgon! <3

2009-11-17 | 09:25:30
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
Linda säger:

Ge mig ge mig ge mig!



Jag siktar på beach 2000-aldrig! Detta kanske kan få mig att sänka målet till beach 2000-någon gång

2009-11-17 | 20:32:09
Bloggadress: http://smurphina.blogg.se/
Linda säger:

Ge mig ge mig ge mig!



Jag siktar på beach 2000-aldrig! Detta kanske kan få mig att sänka målet till beach 2000-någon gång

2009-11-17 | 20:32:11
Bloggadress: http://smurphina.blogg.se/
Anonym säger:

Tack pytt! Kram m mupp

2009-11-24 | 07:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback