IKEA, gillar du ?

Ikea kan nog göra vem som helst glad. Det är så jag känner just idag iaf. Vilken underbar affär det är när man hittar sådant som man verkligen letar efter, det känns magiskt ända in i själen. Underbart. Var och besökte de nya IKEA i malmö, det gröna ni vet? Det är numer min nya favoritaffär. Handlade till lägenheten som ej är min, men som jag inreder. Det är ett himla jobb, men det är magiskt kul. Det känns underbart att komma hit..

Hittade även lite julisar. Är nog först året någonsin som jag varit ute i såhär god tid. Det händer aldrig, men någon gång ska väl vara den första? Jag gillar det, då kan man lixom slappna av och bara ta det lugnt i december. ili.

nu ska jag städa vidare och laga soppa som jag skall ta med till praktiken imorgon. Jag gillar, skola och fritids, ili .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback