Kan det vara så att Paul Frank kan vara ens bästa vän?

För i mitt fall är det kanske så. att ha en dagbok där man kan skriva av sig allt det där som man aldrig vågar prata om? Det som känns pinsamt och nästan lite patetiskt, det hamnar hos Paul, för han säger aldrig emot, utan att bara tar emot och låter mig reagera precis på det sättet som känns rätt för just det tillfället, det känns bra !

Gårdagen var härlig. Blev mat, fotboll, bad och lite lite slagsmål. Men det är väl sådant som hör till skulle jag tro? Imorse vaknade jag av att a låg under madrassen, under lakanet och huttrade. Jag frågade honom lite försiktigt vad han sysslade med. Han som ständigt känns yrvaken svarade bara: oj, jag trodde det var täcket ! Då ställer jag en följdfråga ? Känner man inte om man har ett täcke på sig, eller en madrass? Man får väl undersöka det.

Snart blir det fotbollsträning. Det var längesedan men nu börjar det rycka i fötterna, och jag kan inte göra något annat än att le. Säsongen inomhus gör väl sitt? Den är varm, härlig och det är spel på schemat hela tiden. TACK !

Imorgon är det praktik igen, och det känns kanonkul. Det är mycket bättre än att gå i skolan. tack, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback