Slutet på veckan sitter aldrig fel.

Det har varit så fruktansvärt dålig uppdatering här den senaste tiden. Men anledningar finns, det lovar jag. Praktiken har börjat och det är helt underbart att få vara ute i det verkliga livet lite, och inte bara sitta inne och läsa sig till hur det skall och bör fungera. För så blir det ju aldrig, det är en ren omöjlighet att ha det så skulle jag vilja säga. Jag jobbar hela dagarna och sen åker jag vidare till ängelholm för att träna innebandy direkt. Och sen hem och sova för att jag är galet trött. Det finns ingen tid över till någonting, så länge det inte heter fredag lördag och söndag. Kanske tisdagen om jag orkar. I tisdags la jag mig på soffan halv åtta och kände mig trött. Det slutade med att ja kvart i åtta la mig i sängen och sov som en stock fram tills klockan ringde. Som på så när några tillfällen då jag vaknade på natten och trodde mitt rum var fyllt med spindlar. Det var ingen kul känsla alls.

Det här har varit en bra vecka. min vän cornelia har varit hemma i sverige. Det har varit två roliga kvällar och nu inser man faktiskt hur mycket man saknar henne. Hon är helt galen, och jag älskar henne. Tack för allt kecke.

NU ska jag göra mig en bra frukost för att sedan städa mitt rum så att tiiinee kan bli nöjd, har inte tid med klagomål från henne under denna fredagen. Det är full rulle på den hela tiden. Först bio, sen blir det cats. Jadå !

Puss

Kommentarer
cornelia säger:

tack själv kecke!!! <3<3<3

2009-11-08 | 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback