veckorna bara rusar iväg, och jag har inte riktigt koll på någonting.

Redan fredag, och vad har jag lyckats med denna veckan?
Det har jag faktiskt ingen aning om, mer än väldigt mycket
praktik. Känner att allting går framåt, och jag känner mig
mer säker för var dag som går. antar att det är meningen.
Dock är det bara en vecka kvar av praktiken, och sen blir
det tillbaka till skolan, och där har jag en hel del att göra.
Massa arbeten som skall skrivas, och jag har egentligen ingen
koll på någonting. Böcker hit och böcker dit, och jag vet
inte vad jag ska skriva, när jag ska skriva och hur jag ska
skriva. Allt bara går runt runt i mitt huvud och jag hittar
inte det som behövs för att jag skall bli nöjd med arbetet.

Nu ska jag snart hämta a vid tåg. Sen ska jag äta med honom
för att sedan vinna en bowlingmatch mot honom och syster.
Jag tycker att det är en väldigt bra idé en fredagkväll .

Så nu ska jag städa lite, sen ska jag klä på mig och fixa håret.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback