Vitamin defence.

Jag brukar inte bry mig om reklam och sådant där. Känner mig inte speciellt lättlurad eller lättpåverkad av sådant, men just det här har legat i bakhuvudet på mig rätt länge. Så idag när jag gick ner på coop så kände jag bara en tvångstanke av att köpa en sådan flaska och se vad det var för någonting. Så nu tillhör jag alla som provat den.

Vaknade imorse av att alfred ringde och väckte mig från jobb. Skulle egentligen varit i malmö idag, men imorse var det något som sa stopp. Min näsa var svullen, och jag kände mig allmänt sjuk. Vet dock inte vad det är. För det kommer och går. Lite obehaligt. Men om jag har en varm jacka, mössa och vantar så skall jag nog ej bli sjuk.  Nu när jag dessutom druckit en vitamin defence, så kanske, kanske jag kan hålla mig frisk. Vi får väl se.

Har iaf inte tid att bli sjuk. Match imorgon, och det kan nog vara den viktigaste och mest prestigefyllda match jag  varit med om på seniornivå. Jag hoppas på bra resultat och en fantastisk kväll. Kläderna är färdiga, men jag vet ej om jag ska färga mitt hår eller ej. Tror jag vill ha ljusbrunt hår, men det är relativt svårt att fixa hemma.

Nu ska jag laga lite mat tror jag.
känner att det börjar hungra till
i lilla magen. spagetti ? jatack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback