En vanlig måndag.

Måndagar kan vara värre än söndagar. För man har ångest för att helgen är förbi, samtidigt som man har ångest för att det är så långt till nästa helg ! Det är inte en okej känsla när man ligger under täcket och bara vill sova.
Hursom så var dagen idag rätt så meningslös om jag ska vara ärlig. Har bara varit massa hets och måsten hela dagen. Har haft matematik och natur i skolan vilket var kul ibland, samtidigt som det kändes som om jag skulle kräka på mina klasskamrater. Inte pga deras sällskap utan för vad lektionerna innehöll- sådant intresserar mig ej!

Stressade hem och slängde mig i bilen och körde till träningen. Där blev det slingan i ett högt tempo och andra styrkeövningar. Känner redan att jag kommer ha träningsvärk. Nu har jag verkligen gått in för det här . har inte tid att vara den där längre, utan ska bli hon andra. Blev sedan lite nyttiga samtal, samt en träning innehållande NHL-spel och lite annat smått och gott. Ser fram emot träningen på onsdag, den känns lite mer.

Annars tycker jag att det har varit en bra dag. Är hemma nu, har kollat lite tv och måste duscha snart. Man får så mycket annat för sig när man vet att man har sovmorgon imorgon. Ska dock upp och ut och gå, ska vinka på filippa hade jag tänkt (internt, och jag tänker inte ens ge mig på att förklara det, det hade förstört det hela) .

Det känns lite läskigt att man är ledig onsdag - måndag. Det är skönt, men läskigt. Har redan bokat upp mig relativt mycket i helgen. Fast på lördag är jag ledig, om jag inte får för mig att gå och lägga mig efter matchen och sova ikapp alla de timmarna man missar mitt i veckan.Tänk att jag planerar på en måndag att sova på lördag!

Nu måste jag packa, och sedan duscha.
Innan jag går och stoppar om mig själv.
Det är tomt, men snart fylls den igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback