Första tentan i matematik avklarad- check !

Och hur gick det då undrar ni naturligtvis ? inte den blekaste aning svarar jag då. Jag har aldrig känt mig så fullständigt värdelös som idag gällande matematik ( eller jo det har jag, men på gymnasiet ) . Det här är matematik som jag borde klara utmärkt, men nej, jag är osäker likt mig själv en natt när klockan slår 00.00 då jag tror att om jag är vaken kommer spöken och tar mig. / det är faktiskt sant att jag tror det /

Nu får man bara vänta och se om det blir något bra av det, eller jag får göra omtenta. Spänningen är olidlig.
Snart ska jag bege mig till ängelholm för att sedan åka vidare till warberg och spela match, klockan 19.00.
Sen ska jag hem och sen är det morgon och då ska jag åka samma väg igen är det tänkt, halleluja moment.

Sen ska jag till ängelholm och träna, och sen ska jag iväg på utflykt igen. Det finns ju en sådan tävling hos skånetrafiken. Härmed döper jag dig till...tror ni att man kan skicka in förslaget Anna Gunnarsson? Jag menar, jag bor ju nästan på tåget, från k.stad - ängelholm, Det är en bit, så jag tycker egentligen inte att det är mer än rätt.
ska nog fundera ut om jag skall sända in ett bidrag eller jag låter de heta Hans OSTelius i fortsättningen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback