glass - , hade varit gott

Egentligen har jag varit med om en mycket sjuk dag i skolan. Men sen tänker jag efter och försöker komma på vad som var mycket sjukare med den här, än med de andra dagarna? Och jag kan faktiskt inte komma på något, för alla dagar med klassen är just det, sjuka. Vissa är mer sjuka än andra, på ett positivt sätt, vissa är bara sjuka på ett negativt sätt. Men som sagt, man kan ju inte älska alla.

Idag hade vi redovisningar om Jehovas, Buddhismen och den ortodoxa kyrkan. Det var väldigt lärorikt tyckte jag, jag fick till exempel lära mig att det inte alls är en resturang som ligger vi stationen i Bjuv. Det tillhör buddhismen. Det är egentligen rätt sjukt, att jag gått och trott att det varit en resturang varenda gång jag åkt förbi med tåget !

Sen har jag suttit och bara suttit på en lektion, väldigt givande. Fick individuella tips av Christian och Linus. Så nu har jag lite mer kött på benen om man säger så, kan lite mer om det hela, tack pojkar, ni förgyller min dag !  ; )

Hjälpte mamma att möblera om idag, och jag vill så gärna höra hur min pappa reagerar när vi flyttat hans tv.stol. Får kanske be henne att spela in det? Jag hade nog kunnat betala för att se hans min. Men idag har jag annat för mig, något annat som också är väldigt roligt, fint, sött, kärleksfullt underbart. är hos a, och vi ska städa och ha oss. Renovering är roligt, och ibland önskar jag att jag hade någonting att renovera. Men det är ju inget man bara kan göra sådär. utan kräver planering, tid och pengar. Nog mest pengar, och det är ju inget jag har fullt med .

nu ska jag nog sova mig en liten stund. är jobbigt att gå i skolan från 08.30-11.30. Sen är jag dessutom ledig imorgon. Då blir det mys med billa, ska laga en måltid till henne. Och sen ska jag träna. känns som hundra år sedan jag var i ängelholm. ska dessutom få tillbaka mitt kontokort. hur fan kan man glömma det i en automat?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback