Helgen i stora drag, fantastisk.

Åkte till ängelholm i fredags så jag var där vid halv 2. Drog med Tina och hennes mor till Väla där det blev en hel del timmar spenderade, likaså pengar. Men mycket fint fick jag inhandlat, varav en tröja ( favorit ) var sönder. Men det upptäckte jag inte då såklart. Så det blir väl till att sy ihop den eller bara lämna tillbaka och få en ny !
Vi skulle gå på bio, flickan som lekte med elden. Men den gick inte, på en fredag? Det är ju bara idiotiskt ! Hursom så gick vi till tres för att äta god mat, där satt vi ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord. Alltid lika trevligt att umgås med tvilling. Vi drog vidare till hallen där H3 mötte frosta. Där drog ängelholm det längsta strået och kunde gå segrande ur med 11-6. Härliga innebandysiffror ! Drog hem, satte på en film. Nej, vänta. Körde först tinas bror och hans vänner till tres, fulla ungdomar ! ; ) Sen blev det film, men kollade inte klart på den för jag somnade som en stock. Sjukt trött, och sjukt skönt att sova i hennes soffa. Den är underbar. tack <3

I lördags blev det match, serieledande IBF Göteborg kom på besök. En rätt kul match att spela, med mycket fart och lite tuffare tag. Blev vinst för oss, 5-2 och det var en väl genomförd match från vår sida. Alldeles kanon med första trepoängaren mot serieledarna. HÄRLIGT ! kul också att det var olika målskyttar. nu gasar vi tjejer.

Åkte med maria till eslöv och blev avsläppt på rätt adress. Åt mat och sedan gick vi på bio. Beck - i stormens öga. Lite seg i början och inte alls det är arbetet som det brukar vara i de andra filmerna. Liten besvikelse, men ändå en bra film. Dock sur på persbrandt att han har skägg, han passar inte i det ! Åldras inte Peter haber? Gick tillbaka till adressen och drack lite vin för att fira segern. Blev sedan utgång på jägres. Rätt kul ställe, men kände ju inte en kotte mer än A och pade. Och massa konstiga typer befann sig där, inte mina typer direkt. men man ska hålla dörrarna öppna för nya erfarenheter. Och det gör jag. Åkte med a's lillebror dit och hem, landade på adressen och somnade gott.

Vaknade idag vid 10 och var sjukt sugen på saft. Men det kändes för långt till kylskåpet just då, så vilade en stund till. Har nu städat hela lägenheten. Eller plockat undan allt, dammsuga får a faktiskt göra själv, det orkar jag ej .

Hoppas på mat snart, för börjar bli väldigt hungrig. Men a ligger bara och sover och sover. Får väl ta tag i mig själv och göra lite mat kanske? Får se vad som finns i kylen, inte så mycket skulle jag tro . aja, mat e gott !

det var helgen i stora drag. Härligt. Dock är jag sjukt irriterad för att jag får skiten för att jag gör som jag gör när det är en annan som orsakat det. OM du aldrig gjort så, hade vi kanske sett annorlunda ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback