over and out

Sjönk precis ner med datorn i knäet och är omringad av massa mysigt värmeljus. Man får en sådan galen höstkänsla. Och just ikväll så älskar jag det. Känner mig varm och lycklig,antagligen spelar det en enorm roll idag.

Har varit en vända i ängelholm idag. Laget spelade match, mot göteborg. Tråkigt med förlust, men det blir tre nya på onsdag mot warberg. Klockan sju, en onsdag? Det känns inte riktigt genomtänkt, men det får man ta faktiskt.

för övrigt har det varit en underbar helg med massa innebandy. och det har jag gillat. dock varit ledsen över att inte få spela själv. men imorgon är jag tillbaka. har inte tid att vara sjuk nu längre. Det räcker faktiskt nu !

imorgon har jag en lektion i matte. sen ska jag hem och plugga till tentan som jag har på onsdag. Det ska bli intressant och se om jag kan något om matte eller jag är lika dum i huvudet i det ämnet fortfarande. kul katt.

ögat har börjat bli bättre. men tydligen ser det inte okej ut? inte enligt de som kollat på mig idag iaf. själv tycker jag att det ser bättre ut än någonsin. Kan jag inbilla mig för att jag inte vill inse att jag kanske fortf är lite sjuk ?
återstår att se imorgon efter träningen. Mycket boll och klubba, och känna efter var jag står någonstans .. söt ..

nu väntar jag på a.
han kommer vara
galet trött. tyskland
gör lixom sitt en sön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback