tre poäng.

Om det är någon gång jag hatar fotboll. Så är det nu ! Hur fan kan man låta en sådan tomte finnas på plan?
Hur fan kan man låta en sådan tomte döma en sådan här viktig match? Han har väl aldrig varit neutral? Han
gör det igen, han dömer bort två mål, han tar ifrån oss segern ! Eller vänta egentligen, det svenska laget spelade
inte speciellt bra, förutom sista halvan av andra halvlek, tyckte jag av personlig åsikt. Så nu blir det inget VM, vad ska jag nu göra istället? För nu finns det ju helt plötsligt massor med tid över? Sova? äta? träna? ta de lugnt?

Nu raderar vi denna matchen och får helt enkelt fokusera på matchen på onsdag. Vi måste avsluta med flaggan i topp. Då kanske spelare som Zlatan, henke, mellberg, kimpa och svensson kan träda fram och visa vägen? tack !

Ikväll kom jag hem efter matchen, vinst med 9-3 och bara la mig i badet. Ljus och bubbel. Det var avkopplande. Har fått massage från världens bästa moster, och världens bästa roggis. Har ätit god mat och har bra sällskap. <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback