åh vilken härlig dag..lalalal.

Vaknade vid tio av att jag var förbannad på mig själv
för att jag rör mig galet mycket när jag sover. Så när
jag vaknat för ungefär tionde gången, slutade jag att
försöka sova, så jag gick upp. Klädde på mig och åkte
ner till staden och bytte en klänning, och fick med mig
en annan hem. Den är söt faktiskt, blå som ögonen.

Åkte hem, passade på att göra färdigt min uppgift i
svenska. och skicka in den, så nu är en avklarad. Har
även en ost och skinkpaj inne i ugnen för tillfället till
min kära familj när de kommer hem. duktigt av mig.

Ska dessutom en snabbis till madde och hälsa på idag.
Hon är för söt hon. Jag mamma och pappa åkte upp där
igårkväll och umgicks lite med bonniers/johansson. sött.

Ikväll blir det träning och på lördag är det seriepremiär.
jag har hela magen full av fjärilar, precis som de ska va.

jag har lovat dig frukost
och du har fått för dig
att bli lever efter gamla
tider eftersom du fortf
kör med att det är kvinnan
som ska göra frukosten.
det heter ju faktiskt fru. kost.
du är för söt med dina små
kommentarer . fin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback