akta så jag inte kniper dig i kinderna...

Hemma igen efter matchen i Jönköping.
Förlust med 2-1 vilket var retligt. Men
sådan är innebandyn. ibland orättvis.

Jag anser nog att golvet är i klass med
det som finns i Prag. Kanske inte det här
med de djupa skårorna som är där, men
det guppiga och det glatta som det är när
det är parkett. Men det är sådant man får
ta, att alla golv inte är så bra.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda
batterierna inför nästa vecka. Har en del
i skolan, inte så mycket. Men blir mycket
tid med innebandyn. Jag gillar,men det tar
verkligen på krafterna.


Ska kolla på film och studera lite också,
så man inte kommer helt galet borta till
skolan. Gillar inte att vara ovetande.

Har redan planerat helgen, det känns lite
sjukt. Men som sagt, jag är mr.planerare.

ett sms, några ord, ger mig bubbel
i magen och det känns som om hela
världen skall stanna upp. magiskt.

Längtar tills fredag. Eller vad säger du?
Flickan som lekte med elden.. den måste vara
lika bra som förra, jag hoppas innerligt.


Kommentarer
Tina säger:

fredag kommer bli en kniiibbaaaa kinderna fredag ;D

2009-09-28 | 11:57:15
Linda säger:

Retligt, det var nog det gulligaste ordet jag hört för en förlust, retlig! Du är söt Gunnis, eller ska ja numera säga Ola?

2009-09-29 | 09:09:33
Bloggadress: http://smurphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback