and if you have to be like that

jag har en storasyster, en storebror och jag har fått en lillebror, i den bemärkelsen att han faktiskt känns som om han är det. Bara att vi inte är från samma mamma, samma pappa, eller har någonting att göra med varandra. Mer än att han känns som ett syskon. jag älskar dig.

Sitter och lyssnar på jjc's låt och den är väldigt bra . http://www.youtube.com/watch?v=3ivB_ISTYP0

Idag har jag en stor fjäril i magen,
första besöket känns det som.
m.n.b, idag ska jag få träffa dig,
det var så länge sedan nu . <3

Sen blir det träning ikväll ,och det
känns som om jag kommer att vara
tom och åter tom. det får jag ge det.

kan du vara han ?

Kommentarer
JE säger:

I love u

2009-09-09 | 13:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback