Helgen i stora drag.-

Fredag: Åkte ner till malmö och köpte mina
helt underbara skor, enligt mig själv. Gick
och strosade tills väskan blev galet tung.
Då gick jag tillbaka till centralen och slog mig
ner och kollade på folk. Gud vad man kan
samla många stilar på samma ställe, coolt.
Åkt tacos och hade det väldigt mysigt !

Lördag:
upp tidigt för att laga härlig frukost
innan matchen, seriepremiär. Det var härligt.
det var en underbar känsla. blev mål också,
nöjd. Sen resten känns mest som ...jag hittar
inget ord. utan allt känns egentligen tomt.
blev 3-3 tillslut, vilket var skönt . eftersom
vi lyckades knoppa in kvitteringen med
endast 7 sekunder kvar.

På kvällen blev det rookiefest med laget
hemma hos carro, och sen på capri och
sen hos carro igen, och sen vidare till
bahnhof. Det var en lyckad kväll och jag
och maria bäddade ner oss efter en måltid
på natten.

Söndag: Upp tidigt igen för att ta tåget
till helsingborg och vidare till HH, men nej
tåget var inställt så blev buss. inte ok !
Men kom hem och då for jag till stehag
och sedan vidare till Eslöv. Kom hem vid
halv tio igår, och jag måste säga att jag
är magiskt trött idag, sjukligt.

träning ikväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback