ibland tappar allt sin glans.

Tredje gången gillt har jag hört att
det heter ? så jag bloggar ännu en
gång för att se om det händer något
speciellt efter tre gånger på en dag.

Tog en liten vistelse hos madeleine
innan. Hon var väldigt kul, och vi hann
med att prata en hel del, om allt mellan
himmel och jord. Det var väldigt skönt.
Du gör framsteg, fantastiska sådana.

ibland känns det lilla steget enormt.
jag vågade inte, utan fick hjälp .
saker och ting känns inte längre ok.
men ändå känns det mer rätt än någonsin.
har dock inte del blekaste aningen om
hur det går ihop, egentligen. fel eller rätt?

konstigt att möta blickar som klär av mig.
obehagligt att kännas vid den sortens. 
jag behöver inte det så, det har jag aldrig gjort.
jag vill bara vara den där, som har någonting
att falla tillbaka till. låt det bli du, för du gör mig
hel.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback