känns som en typisk helg, inte

timbuktu är tamejfan min drömprins.
Harregud vilken ståtlig figur, me like.
var på banken i fredags och avnjöt hans
musik. Blev av med en sko, men hade
en fantastisk trevlig kväll..

Dagen började med dejt med emelie.
Vi for ner till malmö och hittade lite
kläder. mina drömjeans fick dock ligga
kvar och vänta på mig lite till, aumw.
¨Åkte hem till åsum och där blev det
senare ännu flera människor. Åkte
rallykallebil till kristianstad. G u l l i g t .
En helt fantastisk kväll måste jag säga !

lördagen spenderade jag hemma med min
pappa framför fotbollen. Somnade klockan
sex men vaknade igen vid 9, så lyckades
se den där bra perioden av matchen .

Gick sedan och la mig vid halv tolv, och
sov tills 6. det kan jag kalla riktig sömn.
Min favoritsysselsättning efter innebandy.


Nu ska jag nog göra mig en macka med
ägg och kaviar. Sen i eftermiddag bär det
av till malmö igen, match mot malmö..
otippat va? sen imorgon är de skola igen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback