längtan är enorm.

Den är rosa, den är söt, den är vacker, den är min.
Kunde inte hålla mig borta från den, den skrek nog
efter mig. Hördes som det. En ny mobil sitter fint !

Träningen igår var givande, första passet var skönt. 
Trodde inte att jag skulle tycka om att springa slingan,
men efter man gjort det, så värmde det i hela kroppen.  
Carro höll på att bryta min arm, ja, jag gick på en tunnel?
Alla de andra du gått på då? Räknas inte dem? FJANT ! ;)

Idag var det skola igen, rätt kul. Drack min kaffe och njöt
av livet. Precis så som det ska vara. hade redovisning och
jag var berättare till Hans och Greta boken, lite roligt faktiskt ! : )
Den gick bra, och nu har vi betat av ännu en sak i svenskan.
Känns som om terminen snart är slut !  : )

Har tenta snart, i matte. men den hade jag glömt bort.
Tack vem det nu än var som påminde mig om den.
Kan vara bra att ha koll på vad jag ska ha, och när jag ska ha den.

FILM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback