Låt oss idag få smaka på segerns sötma.

Söndag. De brukar oftast vara piss i havet,
och bara en dag extra för att fylla ut veckan.
Så brukar det kännas, men inte idag, inte de
dagar man har match, livsviktiga matcher.
Det var kanske att ta i, nej, det är det nog egentligen inte.
För matcherna nu i början avgör om man hänger
med i toppen eller inte. Så ja, den är livsviktig.

Bortapremiär mot Jönköping. Kommer bli en
tuff match, men efter bra träningar denna
veckan så hoppas vi på ett bra resultat.

För övrigt så var tillställningen igår mycket
trevlig, åkte hem vid tio och la mig och sov.
det var väldigt skönt, har dock sovit lite
underligt. Varit vaken samtidigt som jag sovit,
kan man verkligen vara det ?!

hursom så ska jag snart bege mig till Ö-ljunga
där bussen hämtar mig och min pappa idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback