mitt i veckan minus en dag

Home, och skrapsår på hakan. Varifrån?
Det är mycket grattis idag måste jag säga.
Tina, din lilla parvling. Grattis till körkortet.

Skolan idag var väl som vanligt. Ledig imorgon
nu, men har en hel jävla del att göra. ROLIGT !

Undra hur många av "mina läsare" som är män/
pojkar/killar/pågar/små möss . Det hade varit
lite halvroligt att veta faktiskt.

Ska studera galet mycket de här två dagarna nu
så att jag verkligen får undan skiten. lycka isf.

min plånbok kommer äntligen till sin rätt idag,
och det har jag verkligen väntat på.

Tänk om man kunde ha en skriftlig förmåga att
fånga ögonblick. skriva ner de på papper, stoppa
in dem i en pärm och plocka fram när man kände
sig ögonblicksnödig. För vissa saker vill man skall
komma tillbaka, men alla vet att det inte funkar så.
en vanlig människa vet det, på riktigt. undra vad jag
är för en människa då? ovanlig eller vanlig ? för jag
förstår inte sådant, men ibland så går det upp ett ljus
för mig, att tiderna förändras och vi med dem

Kommentarer
tina säger:

tack anna :D <3

2009-09-15 | 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback