ny vecka. måndag.

Ny måndag, ny vecka och den här gången
ska jag verkligen ta vara på allting.

När jag skulle gå till sängs igår kände jag
ett sådant enorm behov av en promenad.
Så 05.30 ringde klockan imorse och jag
tog på mig joggingskorna och overallen,
sen tog jag en halvtimmes promenad.
Det var bara precis i början som jag trodde
att ögonen skulle falla ihop och jag ville
krypa tillbaka till sängen och sova en timme
till. Men nej, jag stod emot och gick ut. Var
rätt mysigt att vara ute helt själv och verkligen
se hur sommaren går över till höst nu. Jag
tycker om det, ibland, och just idag gjorde jag !
Kom hem, åt en stadig frukost och tänkte igenom
mitt liv. Jag är nöjd måste jag säga

Hoppas på mys imorgon .
det hade varit underbart.

Blir skolan nu, sen ska jag hem och studera
för att sedan åka till träningen. Ska bli skönt
att springa slingan, på riktigt faktiskt. I med
musik och spring.

sova kan man göra när man blir gammal.
För tre veckor sedan hade jag aldrig fått
för mig att säga det, utan tagit varje tillfälle
jag fått till att sova bort mitt liv. ändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback