rapapapa.

Blir man inte lagom sårad när ens mamma och
syster sitter i köket och skrattar åt mig när jag
sitter och sjunger på mitt rum? det är bara kärlek
enligt dem, enligt mig är det ren...ren elakhet.

Somnade som en stock igår när jag kom hem, och
vaknade klockan åtta av att syster och hennes damphund
kom innanför dörren och väsnades värre än vanligt.
så jag gick upp och tog mig ett bad, det var underbart.

blir malmö idag med mig själv och min innebandyväska.
Igår klargjorde janne för mig att den verkligen är
längre än vad jag är. De känns inte riktigt helt okej.

Imorgon är det match, och jag har redan packat.
Det kändes lite pirrigt och nervöst att lägga ner
matchtröjan, var länge sedan man hade den på sig
på riktigt. Men imorgon är det match, premiär och
herregud vilket röj det ska vara. here we come.

danspuman är i farten i hässleholm , jag vet att du
danspuma i ängelholm är lika taggad som jag.
eller hur tina? damn, sexy bitch..

taggen på allt idag, onsdagens värdelösa humör är
som bortblåst och jag vet inte var det kom ifrån.

påtal om inget alls, smallville är helt underbart- han
är gudomligt snygg och jag hade kunnat gifta mig med
honom. magiska drag och ...alldeles alldeles underbar.

Kommentarer
Tina säger:

Jag är taggad, det kan jag lova! ;)

2009-09-18 | 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback