rattataddad

Idag är jag en riktig glidare känner jag.
Gick och la mig 22.15, gick upp 10.15 .
Det är inte okej att sova tolv timmar och
dessutom bara vakna en gång, och gå på
dass sen sova vidare. Man känner sig lat !

Nu måste jag packa en liten liten väska
innan träningen. För sen ska jag till madde,
eller jag ska dit innan och äta räkor : )
Så sen bilr det buss till ängelholm ,idag med
ipod eftersom den legat och sovit hos A ett
tag nu.

Har skrivit klart min hembygd, rätt nöjd.
eller nej, men jag orkar inte bry mig  ! ; )
hah.

imorgon är det innebandy på morgonen,
eller jag ska titta. och sen blir det skola
och sen blir det innebandyträning och
sen är det frrrrredag och sen är de helg
och då blir jag lyckligare än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback