vad är det som gör det här =?

Det känns som om jag är stressad, som jag har mycket att tänka på.
 Men det som känns mest jobbigt är att jag inte vet varför..

har inget som måste vara färdigt just nu i skolan, innebandyn flyter
på som den skall. så jag vet inte varifrån den här känslan kommer .

jag är egentligen på bra humör, skolan var relativt rolig trots att jag
hade sega lektioner. Det blir väl så när man har kanonisar till klass-
kamrater. Är ledig nu till tisdag, så blir lite ledsamt att vara utan dem.

imorgon blir det m.n.b, jag har saknat dig så .

har möblerat om som en liten kattunge. Det blev fint.

Kommentarer
Matti säger:

GUNNAR!

"har möblerat om som en liten kattunge. Det blev fint."

fråga: - Hur möblerar man om som en liten kattunge?

hahahaha

2009-09-15 | 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback