you think i'm crazy, i know you do...

När jag kan sova ut, så gör jag inte det för
att massa ljud i min närhet väcker mig och
så helt plötsligt kan jag inte somna om !
       Vaknade vid kvart i 9, och då fick jag
ett ryck och bestämde mig för att skriva
färdigt mina sista frågor i svenskan. Det
kallar jag morgohumör.

Och idag skall jag bjuda min gravida syster
och världens bästa mamma på mat, det är
väl också en fin gest ?

Ikväll blir det träning, det blir som vanligt.
Påtal om träning, igår satt vi i de röda laget
på bänken, och det var så tyst, det enda som
kunde höras var emlans skratt när hon stirrade
på oss andra. Och då insåg jag att alla var sjukt
sletna. Sådana ögonblick är godis i vardagen  : )

tack tina, för att du är du .

Kommentarer
Tina säger:

Tack för att du är du Anna <3

2009-09-10 | 11:42:44
Emlan säger:

Haha, ja det var lite skum stämning igår. Alla var nog lika slitna...=) <3

2009-09-10 | 12:03:08
Bloggadress: http://gul'
Emlan säger:

Haha, ja det var lite skum stämning igår. Alla var nog lika slitna...=) <3

2009-09-10 | 12:03:41
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback