delmoment 4, check.

Nog skönt att ha avslutat ännu ett delmoment i skolan. Hurra för mig, och alla mina andra klasskamrater. Känslan då gubben längst fram säger ; alla är godkända, det är en fantastisk känsla och jag blir helt vild och galen och varm och kärleksfull .

hursom. Dagen gick väldigt bra. Jag kunde det jag skulle kunna, och jag var rätt hyffsad på att kunna koppla det jag sa till lite litteratur, som tycks var det viktigaste som finns? Har jag rätt eller har jag fel? Men nu är det över, och jag är fri, igen.
I alla fall till tisdag och det känns helt galet bra. Nu har jag tid över till att hitta böcker till nästa moment. Tänk att jag bara har ett kvar, sedan en rapport som jag skall skriva tillsammans med en kompis. Sen har jag gjort termin nummer 4, vilket betyder att jag endast har 1.5 kvar, vilket är 3 terminer, vilket betyder att jag har gjort mer än hälften. SNART KLAR !

Nu ska jag sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback