glasögondags? alltså solglasögon .

Jag hade nog hoppats på att få använda mina nya solglasögon idag. Men just nu känns det som om det absolut inte blir så. Vaknade av att det åskade imorse, och det är allt annat än okej. Jag hatar åska, nästan mer än vad jag hatar svamp .

Hursom. Mina pengar försvinner från kontot utan att jag egentligen handlar någonting. Så nu måste jag verkligen hålla i dem, eftersom jag inte har någon god lust att vara pank när det är en sisådär 23 dagar tills man får lön. Jag förstår inte.

Idag har jag en del ärende innan kvällen skall avslutas hos sarali. Först blir det bibblanbesök, hemmakvällbesök, städning och så lite gym på schemat. Det kommer nog vara en hel del folk där, men det får man ta. Jag tycker det ska bli skönt i alla fall.

Imorgon är det match och kvällen skall avslutas i Eslöv tillsammans med Alfred, Dennis och Josse. Där blir det grillning och lite sådär vår&sommarmys. Jag tackar inte nej till en grillad köttbit. ge mig lite sol också, och en filt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback