godmorgon sverige .

Ehum , hur har då natten varit? Den har varit perfekt, somnade som en stock, sov som en stock och vaknade som en yrvaken sådan. Vaknade relativt tidigt pågrund av denna sköna sömn, vilket brukar vara ett vanligt resultat.
Kollade på hur man blir av med en kille på tio dagar. Den filmen är bra och han är magisk snygg. Jag försökte inbilla mig själv att han inte är det, men nu när jag sett honom under en hel film, så är han faktiskt perfekt .

Jag ska snart dra på mig joggingstället och ta mig en liten promenad. Gå 15 minuter på ena hållet, för att sedan vända och gå tillbaka. Det får bli så här i denna staden eftersom jag inte riktigt känner till den. Jag ser ingen skog? Påtal om att inte se någonting, så var det länge sedan jag lekte : jag ser något rött? . Den leken är en klass för sig och kan få vilken bussresa som helst att gå fortare än kvickt. Vart man än ska och hur långt det än är

Annars längtar jag till malmö, tycker klockan kan bli slagen så jag kan få åka dit nu nu nu . För det är fint väder.

Kommentarer
Tina säger:

klockren , "jag ser något grrröönt" , "hmmmm, trrrääd?" härliga tider!

2010-04-03 | 09:15:32
Bloggadress: http://olofssontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback