Hey soul sister.

Cyklade som en galning ner till stan. Inte för att jag var sen, utan mer testa min kondition. Och om jag är fruktansvärt dåligt tränad, eller jag bara är lite halvdåligt tränad. Resultatet blev att jag var inte alls trött faktiskt, så har kanske ej tappat? Det återstår att se, får vänta till måndag. Förhoppningsvis bara till söndag, hoppas på lite spel i b- laget, eller u-laget?

Jag träffaed Johanna nere på stan. Begav oss till Grafitti och där satt vi tills de stängde. Pratade om allt mellan himmel och jord, och hon var mycket intresserad av mitt förslag . Så nu ska jag bara kolla upp lite mer, och sedan händer det allt . Var en mycket trevlig dag, och jag hoppas att det inte dröjer så långt igen. Som vanligt är det upp till mig och ingen annan. 

Nu ska jag duscha , sedan blir det iväg till Österås och premiär för FC HESSLEHOLM . Hoppas på start med 3 poäng. 

Hur vet man att våren och sommaren är påväg? Jo, för musiken känns varmare och låter mer ljuvligt än på vinter  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback