meningslös dag.

Ibland får jag knyta handen och gömma den i fickan, låtsas som om ingenting hänt, och att jag inte hört någonting. Men det börjar bli för många gånger nu. Jag har börjat tröttna på att stå främst och göra det mesta, men alltid framstå som om jag är den som bara flyter med. Jag är trött på att folk ska tänka en sak men säga en annan, för det kan man se i ögonen. De ljuger aldrig, på något sätt är det faktiskt så, ögonen ljuger aldrig.

Skoldagen var totalt meningslös idag, igen. Jag är så sjukligt trött på det. Kan man inte ha en meningsfull skolgång på högskolan? Det ska väl vara roligt att gå dit? Man ska väl känna att man lär sig någonting? För så är inte fallet just nu.

Nu ska jag ner till österås och träna, men det vet man ju aldrig om det går. Foten är död, hela jävla hälsenan. Ge mig en ny. Och fresten, de ringde från sjukhuset. Jag har tydligen fortfarande streptisar i halsen, så i princip smittar jag mig själv.

Imorgon blir det tyskland. Blir hämtad 04.30. Ipod? Jatack. Sömn? ge mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback