mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau !

Sitter bredvid världens finaste och skiftar mellan så ska det låta och talang. Jobbigt att de går samtidigt, men varför skulle de inte göra det ? Annars vore väl det underligt? Hursom, de är mina favoritprogram just idag .

Imorgon blir det malmö med alfred, johan och Pernille . Danskvänner på besök . På kvällen blir det senare middag och lite party tillsammans med familjen palm . Påskdans? Det ser ut så . jag ser fram emot lördagen.

Annars har jag bara städat ikväll, varit nöjd med livet och tagit tillvara på solen som tittat fram . Hoppas på den imorgon också. För sol sol sol kan man inte få för mycket av, jag älskar sol sol sol , ge mig lite bad också tack .

nu ska jag fortsätta att kolla på talang och njuta av min fredag tillsammans med alfred . v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback