mysig lördag på schema.

vaknade halv åtta imorse och blev förbannad på solen. Den är underbar på alla sätt och vis, men inte när den letar sig in och hamnar precis i mitt öga så det kändes som om hela ögat skulle trilla av. MEN , man ska inte klaga

Igår gick vi på bio, affe och jag. Såg shutter island. SJUK film. Jag höll för öronen, kikade fram mellan fingrarna, kramade min egen hand, såsom jag kramade alfreds. Jag var rädd, upprymd, glad och irriterad under hela filmens gång. Men den var sjukt bra, jag kan glatt ge en 4/5 för denna filmen. Har du chansen så se den .

Somnade som två babystockar när vi kom hem. och nu har vi precis ätit får räkfrukost. Himmel vad gott det var. Jag ska snart ta mina saker och åka hem för att fixa med presenterna till ikväll. För då är det 40 års fest. Jag skall vara nykter, blev ju uttagen till a.lags matchen imorgon, så det kommer bli en bra kväll ändå ju . måste packa ihop mina saker nu .

ska ta bilder ikväll och lägga ut .
sådant blir man glad av .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback