pasta och spenat.

Konstaterade inatt vid halv ett ungefär att det skulle bli väldigt ljust i lägenheten när morgonen kom. Jag la tanken åt sidan och hoppades på det bästa, men mycket riktigt så blev det förbannat ljust i lägenheten redan vid halv 10. Jag svor en liten ramsa och gick sedan och hämtade min bok. Sandor slash ida. Den är nästan som filmen, men ändå skiljer den sig lite lätt.

Stack hem från eslöv vid 11.12 tåget, begav mig till gymmet. Sprang av mig helgen och tränade mina muskler. Nu sitter jag här och bara njuter av dagen. Ska snart lägga mig i soffan igen för att läsa boken, måste bli klar i tid minsann. Ikväll blir det fotbollsträning. Den är så pass tidig att jag hinner kolla på halv åtta hos mig. Det känns lite konstigt . jag är inte van vid det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback