VARNING - KAN TOLKAS SNUSK .

Jag ville ha speltid och det fick jag, som målvakt. Det var inget jag hade förväntat mig, men det var så det blev. Dock bara en halvlek. Släppte in 2 mål. Men, jag trodde det skulle bli fler. Det blev förlust, och vi hade förlorat matchen redan efter 25 minuter i princip, då ÅHUS ledde med 4-0. Resultatet skrevs till 6-0. Bara att ta nya tag, och det lovar jag att jag/vi ska .

Efter matchen kom hjärtat hit. Vi beställde thaimat och låg i soffan och njöt av söndagen. Kollade på Parlamentet och jag skrattade ovanligt mycket åt det programmet. Babben larsson är inte klok . " vad är det för godis som har ett namn som är en kroppsdel" - daimkrysset. Jag skrattade hur länge som helst åt detta skämt, och det gör jag fortfarande när jag tänker.
Tydligen hade jag snarkat mycket inatt så Alfredo var inte alltför pigg när jag körde honom till tåget imorse vid 5 . förlåt.

Begav mig till tyringe idag för att skriva ett arbete. Jag kom dock bara över en slitz och herre min gud vad folk är underliga. Där var en kvinna som skrev att hon var väldigt kraftig, och att hon tände på smala killar. Och att hon slängde sig på dessa och hon brydde sig inte om, om deras stön var av njutning eller om det var av smärta. För hon beskrev sig som en lejonhona, och om man följt med till lejonkulan så var man tvungen att tillfredsställa lejonhonan.

Sedan fanns där en kille som skrev att han gärna ville ha analsex man att han inte visste hur han skulle övertala sin flickvän till att få ett skott i prutten. jag skrattade åt detta så jag grät. Vadå prutten? haha

Förlåt för dessa rader. jag var bara tvungen att dela med mig av vad som stod i slitz.
Martina skrattade lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback