mat är livets drog.

jag lyckades få 3 timmars sömn till.
det känns guld värt. idag blir det till
att vara ensam på förmiddagen. sen
ska jag hem till Annica och hjälpa till
i deras nya lya. jag skickade sms och
förvarnade henne att det inte går så
bra för mig och ryggen om jag ska lyfta
saker, men hon sa att det inte behövdes.

Och snart ska jag ner till "stan" i eslöv
och köpa ett par nya skor. faktiskt ett
par nya innebandyskor, för det är ju hål
i mina, och det kan man inte springa runt
med. Det känns inte bra för mig i själen .

annars känns det lite bättre i ryggen faktiskt.
jag ska inom apoteket och se om de har
någon dunderkur där inne som gör att jag
känns normal tills på söndag. soffie kanske
kan ge mig en dunderkur imorgon också, vi
får hoppas och se vad som händer. nu ska
jag dock gå och handla lite mat, jag är hungrig.

och du jessica, jag ska prova din hamburgare .
vet en som blir glad när han kommer hem ;)

Kommentarer
Jessica säger:

hihi, hur blev de med burgare? :D

2010-08-28 | 23:12:47
Bloggadress: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback