aj aj aj , det bultar och det bankar.

Försvunnet lönekuvert, är det dålig tro ? Hursom.
Har sovit som en prinsessa inatt. Inte vaknat en
enda gång, det är egentligen helt galet eftersom
alfred är vm-mästare iatt gnissla tänder,.

Åkte hem redan 10.12, så nu sitter jag här och
har tagit tag i sådant som måste göras . Helst av
allt hade jag bara velat lägga mig ner på golvet
och sova i tvåtusen år. Just så känns det  nu .

Träning ikväll och det känns som om hela min rygg
håller på att knäckas. Det gör ont långt ner i fötterna,
och bara att gå känns som en ren omöjlighet . Jag
förstår ingenting faktiskt. Ta bort det onda till lördag?

Nu ska jag äta, är hungrig som en varg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback