bowling, mat, trötthet och vin .

gårdagen var suverän från början till slut.
eller ja, efter matchen då förstås. men det
förstod väl alla. Nu sitter jag och inväntar
resultat från matchen mellan södradal och
landskrona. vinnarna frå den matchen får
vi möta i årets upplaga av dmfinal . Jag
tycker det ska bli härligt att spela den . helst
så tidigt som möjligt, typ imorgon nästan.
ehum, får kanske behålla guldet från förra
året då det blev en match mellan södradal-
fbc engelholm . Det var en kul match det där.
vi gick segrare ur matchen då, men det  har
ju förändrats lite sedan sist. mycket har hänt.
så vi får se hur det blir detta året. södradal
står som vinnare? landskrona står som vinnare?
eller fbc engelholm försvarar sitt guld ? det
återstår att se. . . . .

spelade wii dance igår. tinuz var grym och jag
var typ sugit dålig. kollade bara på henne hela
tiden. Jag har förövrigt ett sår på knäskålen som
jag inte kan placera när det kom dit, så om ni
har några upplysningar om det, så kan ni väl
berätta det för mig ? Det kan väl inte bara börja
blöda sådär utan att man vet om det ? eller ?

jag är som en trött fisk idag, och jag ska fira
alla hjärtans dag på bästa möjliga sätt. ligga i
sängen och bara sova, sova, och sova. det ska
vara mitt söndagsnöje idag. låter suveränt. ska
nog börja redan nu . godnatt . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback