en vecka kvar på tjockistiden

kul att inlägget från igår helt plötsligt är borta.
Det är ju inte så att det tog en evighet att skriva.
Men ändå , det var lite halvgulligt och lite kärt.

Inatt har jag verkligen sovit som en prinsessa .
Helt sinnessjukt skönt och jag hade gärna fortsatt.
Det enda problemet var att jag vaknade av att jag
inte kunde andas. Vill ni veta vad problemet var ?
En katt som placerat sig över min näsa och mun.
Det var ingen trevlig god-morgon-häslning. Men ...
Jag överlevde och det var väl huvudsaken?

Har skrivit lite på min uppgift nummer två, så nu
känns det lite bättre i själen. Snacka om att man
kan känna press från något som man egentligen inte
vet vad det är. Tror dock att jag knäckt nöten nu,
Skolan. Den tar inte mycket tid, och det är kanske
det som är problemet ? Hursom, nu vet jag i alla fall.

Jag och mysis kollade på lägenhet igår. Han ska flytta
men jag fick följa med och säga om den var bra eller
dålig. Tinuz Vaginuz var också med , trött ? Den var
sådär bra. Lite mycket att göra, men ändå inte. Tycker
det är bättre att köpa en lägenhet som är lite sånär klar.
Så att man kan flytta in och fixa de ställen som man tycker
att man behöver. Och nu har jag hittat en sådan som jag
tycker att han skall köpa. Den är så fin och gullig att jag
blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på den .

Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av min dag . Ikväll
är det träning och jag tycker det är helt okej skönt förutom
att jag har ont i knäet, ont i fötterna och ont i  ryggen . Men
jag är inte bitter . kan någon lägga sina varma händer på min
kropp och göra så att jag inte känner smärta något mer ?

Och angående min rubrik till detta inlägg så är den kopplad
till gymträningen som jag och min syster skall ta tag i nästa
måndag. alltså den 1 mars. Hello beach .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback