ferryguld, och alfredpanik.

hur man än gör, så finns där
alltid någon som blir missnöjd.

gårdagen var inte riktigt klok.
jag kom hit, placerade mig i
soffan och sedan vandrade jag
och alfred mellan soffan och
sängen hur många gånger som
helst hela kvällen fram tills
vi skulle sova. Han har nämligen
sin tv ovanför sängen, skönt ibland.
men ibland är det skönt att kunna
sitta rak och kolla på tv i soffan.
men igår, när ferry åkte så blev
han helt galen, sprang fram och
tillbaka och betedde sig som ett barn.
det var sjukt roligt att kolla på . och
just det, grattis till guldet eller något.
( vinter-os är inte ett dugg kul faktiskt )

idag ska jag ta vara på livet och skriva
lite personliga mål och kanske skriva
färdigt mitt cv . jag har hört att det kan
vara bra att ha ett sådant ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback