fredag, mysdag

Vilken är din favoritdag?
"Torsdag, för då har man fredag, lördag och söndag framför sig".
Så sant som det är sagt, konstigt då bara att dessa dagarna går
så kusligt fort. Man hinner ju icke reagera innan det är måndag.

Imorgon har vi den sista matchen, för säsongen... Olofström,
hemmamatch. Vad tror vi? Jag tror på en galet tuff match !
Nu forwardsparnter, kvistalången. Så jag hoppas på  bra
resultat. Blev sjukt nollad sist mot dem faktiskt, både laget
och jaget om man nu uttrycker sig så. mihi .

sovit som en prinsessa inatt igen. jag älskar det. Dock trodde
jag att när jag vaknade imorse. Eller jag var nog lite halvvaken.
Så trodde jag att alfred var hemma, så jag blev jätteglad . Sen
insåg jag att det inte alls var så , utan jag var helt, helt ensam.

Vid ett idag skall jag träffa madde, sandra och sara. Längesedan
så det skall bli skönt att snacka lite skit med dem. Jag måste också
hinna med att handla och köpa nya träningskläder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback