Melodifestivaldags .

Lördg, lördag, lördag .
Det kan man inte komma
undan. Jag älskar det .
något jag inte tycker om
är att skolan inte tar någon
tid alls. jag tyckte att det
skulle bli skönt med lite
rutiner då jag började au.
men icke. lika slappt som
alltid. Det är ju det värsta
som finns. Helt onödigt.
kan man inte bara gå 4 ggr i
veckan i två år istället för
en gång i veckan i 3.5?

igår var det innebandy i
förslöv . kul match . ehum.
var hemma vid elva, sen
begav vi oss till robert för
att kolla på film . men alla
tre somnade galet mycket.
så vi gick hem runt ett och
somnade som två små barn.

nu kom alfreds pappa för
att pilla med vattnet och
köket. jag ska nog ligga
kvar i soffan och säga hur
det ska gå till. jag menar
jag är väl ett tekniskt
underbarn ?

mihi. jag är tröttis. ikväll
blir det melodifestival med
annica, alfred och tobias.
mat och mys. jag tycker
det låter ljuvligt. tack lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback