mysissöndag.

vad är det jag skymtar?
det är tamejfan solen !
Är det nu jag ska säga att
våren är påväg? eller ska
man hålla inne på det lite
till? Vem vet, mer snö ?

vaknade till klockan 07.30,
vände på mig och tog telefonen
till alfred och somnade fortare
än kvickt igen. Vaknade sedan
av att alfred utbrister: va? har
klockan redan ringt? sen hörde
jag ordet "fröken" ett x antal
gånger. När han väl gick ut
genom dörren var jag för pigg
och det var för ljust för att kunna
sova vidare. lagade därför mig
lite gröt och varm choklad för att
inleda denna myssöndag på bästa
sätt. Och inte nog med det, slog
på tv:n och lyckades slå på gårdagens
avsnitt av melodifestivalen . Rätt bra !

Jag vill gifta mig med peter jöback och
jag vill lyssna på anna bergendahl varje
dag . För hennes röst är fantastisk . .

förlust igår och min rygg är helt sönder
nu igen. Kan den inte bli bra ? jag har
nämligen inte tid med det här just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback